news-background
news-background

«کیت بکینسیل»: مارول با ادغام دنیای Underworld و Blade مخالفت کرد

«کیت بکینسل» بازیگر فیلم‌های «دنیای مردگان» (Underworld) در مصاحبه با «ورایتی» همزمان با اکران فیلم جدیدش «ضربت» (Jolt) می‌گوید هنوز به بازی در نقش «سلین» و ادغام «دنیای مردگان» با «بلید» (Blade) تمایل دارد.

بکینسل می‌گوید: «واقعاً دوست داشتم که «دنیای مردگان» و «بلید» را ادغام کنند. چه ترکیبی می‌شد. قطعاً تمایل دارم که چنین فیلمی بازی کنم، اما فکر می‌کنم که آن‌ها فقط می‌خواستند «بلید» را به عنوان «بلید» ریبوت کنند بنابراین پیشنهاد را رد کردند.»

«دنیای مردگان» که در سال ۲۰۰۳ آغاز شد توسط «لن وایزمن»، «کوین گرویو» و «دنی مک‌براید» خلق شد و داستان‌های در مورد خون‌آشامی به نام «سلین» روایت می‌کرد که در جنگی میان خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها گرفتار است. چندگانه «بلید» مارول از کتاب‌های کامیک اقتباس شده بود و «وزلی اسنایپس» در آن‌ها نقش یک نیمه-انسان/نیمه-خون‌آشام را بازی کرد.

این اولین بار نیست که بکینسیل پیشنهاد ادغام دنیای «بلید» و «دنیای مردگان» را مطرح می‌کند. در سال ۲۰۱۶ «پالیگان» گزارش داد که در جلسه پرسش و پاسخی با هواداران در کامیک-کان نیویورک، این بحث مطرح شده است. با این حال مارول با پیشنهاد بکینسیل مخالفت کرده و ترجیح داده این فیلم را با «ماهرشالا علی» ریبوت کند.

اخیراً گزارش شد که «بسام طارق» ریبوت «بلید» را کارگردانی خواهد کرد. مارول «استیسی اوسی-کوفور» نویسنده «واچمن» (Watchmen) را برای نوشتن فیلمنامه انتخاب کرده است. مالکیت شخصیت‌های «دنیای مردگان» در اختیار استودیوی سونی است، بنابراین عملی شدن پیشنهاد بکینسیل محتمل به نظر نمی‌رسد.

این هفته گزارش شد که «برایان کاکس» ستاره سریال «وراثت» (Succession) در فیلم درام خانوادگی «دختر زندانی» (Prisoner’s Daughter) به بکینسیل و «کاترین هاردویک» پیوسته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید